Lærer som skriver om engasjement innenfor grunnskolen. Spesielt interessert i digital kompetanse, De Utrolige Årene og Zippys venner.

mandag 22. februar 2010

Sammensatte tekster

Da jeg leste leksjonen "Barn og unges digitale arena 1" brukte jeg Glogster til å ta notater. Vet ikke om jeg synes dette er den beste måten å bruke Glogster på, men det er mange andre alternative bruksmåter. Et fancy alternativ til Power Point, som jeg tror elevene vil sette pris på ved gjennomgang av nytt stoff, eller som oppsummering av undervisning.




















Link til min første Glogster her.

På nett finnes det mange forskjellige sider hvor man kan lage sammensatte tekster. Enten ved bruk av ett program/nettsted, eller ved å sette sammen elementer fra flere. I forrige innlegg ser dere en oversikt over slike program/nettsted ved å klikke på linken til mitt tankekart på Mindomo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere